.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران:
سپاه از جنس مردم است/ ایران سراسر سپاهی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن تصمیم نابخردانه ترامپ و تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت: سپاه از جنس مردم است و برچسب تروریست به ایران نخواهد چسبید.
سپاه از جنس مردم است/ ایران سراسر سپاهی است

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با بیان اینکه سپاه از جنس مردم و در کنار مردم است، تصمیم و حرکت نابخردانه ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه را محکوم کرد و گفت: تکلیف ترامپ با خودش هم معلوم نیست وی یک دیوانه محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه برچسب ناجور تروریست بودن به ایران نمی چسبد و در شأن انقلاب اسلامی و سپاه محمدی (ص) نیست ادامه داد: تروریست‌ها همواره با سیلی‌های محکم سپاه مواجه شده اند و آمریکا با این اقدام خود را رسوا کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نهال مقدس سپاه پاسداران به دست حضرت امام راحل غرس شده است افزود: ما حامی سپاه و سپاهی هستیم و با پوشیدن لباس مقدس سپاه در نمازجمعه و راهپیمایی برابر دشمن می‌ایستیم و شعارهای مرگ بر آمریکا سرخواهیم داد.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه ترامپ و همپیمانانش بداند ایران اسلامی سرتاسر سپاهی و بسیجی است گفت: سپاه از جنس مردم است و ترامپ از این وحش دارد.

آیت الله طبرسی در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه به وقایع و حوادث طبیعی نظیر سیل در کشور و استان اشاره و اضافه کرد: این بلایا امتحان الهی است و خوشبختانه برای مقابله با جبران خسارات سیل، همه حضور فعال داشتند و این نشان می‌دهد همه از یک پیکریم.

امام جمعه ساری، با اظهار اینکه حوادث و بلایای طبیعی در همه جا رخ می‌دهد بر لزوم توجه و یاری آسیب دیدگان و تلاش برای رفع خسارت‌ها تاکید کرد./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.